måndag 21 juni 2010

Utan pengar - Mera jobb.

Gah! Önskar att jag hade pengar så jag slapp alla pinsamheter.. Men eftersom jag är studenten och han is the one "bringing home the bacon" betyder det att jag får göra allt han tycker är jobbigt (men inte vill erkänna) Jag ringer myndigheter, pizzerian, och nu får jag gå till guldbutiken och fixa gravyren på ringarna... Och han har bytt namn.. Och han vill att jag ska till blatteguldbutiken.. Vilket jag tycker är pinsamt... Då han bytt namn från utländskt till svenskt.. Hur förklarar man det?

Och jag kommer fixa ALLT till bröllopet, jag kommer handla, laga all mat, tårtor, städa, dekorera, jag har fixat vigselförättaren... Och vad gör han exakt? Han betalar.. Så han slipper göra någonting... Men jag har känsla av att även om vi skulle betala lika mycket så skulle han inte göra något. FYFAN!

Och nu oroar jag mig som fan över "lokalen" där inte alla får plats... Varför tänkte hon inte på det innan????? Usch. Och jag kan inte ändra ställe för att vigselförättaren ska ju dit... SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar